1 dec. 2011

4/12 -10 ganska precis ett är sedan

Lite annat väder än 5gr. varmt och regn +vilken blåst som det är i kväll...




det är nästan så att man vill ha lite snö så det blir renare, nu känns det så smutsigt överallt..




för min del vill jag inte ha så mycket för jag gillar inte att skottar snö, man får så ont i axlar och rygg.




idag har jag sökt saker som jag packade bort när jag gjorde om köket, men det blir då städat i de utrymmen man söker, så det är ju bra de med, får väl köpa nytt men då kommer de väl fram, de brukar vara så för mej.




Har gjort ett par efterrätter i kväll så jag har att bjuda mina gäster på i helgen, få se om jag hinner så mycket mer i kväll...






2 kommentarer:

  1. Birgitha!
    Vilken oerhört fin blogg du har! Jag blir varm när jag läser den. Så fina bilder, så fina texter. Att jag sedan känner igen min egen bror på någon bild gör inte bloggen sämre...
    Jag länkar gärna till din blogg om jag får.
    Kramar från Älvsbyn/ Stig S

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, skulle vila skriva mer men tycker inte att jag är så duktig på att uttrycka mej Birgitha

    SvaraRadera

Jag blir glad av kommentarer Kram//Birgitha