17 apr. 2012

Det är lite svårt att slappna av...

Önskar att jag var bra på koppla bort sådant som är jobbigt, men jag tror inte att många kan det, utan de maler på inom en. Nu hoppas jag att Maj månad kommer med mycket bra och spännande saker, som man får se framemot.

Min dag startade inte på bästa sättet vaknade med huvudvärk redan före kl 06.00, bara för tidigt. Ringde några samtal som jag var tvungen på förmiddagen, skönt att få det gjort då de inte är speciellt roliga samtal, men de ska göras. Har varit och fixat ärenden i Vindeln. Har också haft några samtal som var lite annorlunda idag, men det var trevligt.

Önskar att alla vore rädda om varandra, tag vara på stunderna ni har tillsammans

för de är så viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad av kommentarer Kram//Birgitha