20 aug. 2012

Brudbuketterna...

 
 
 
 
 

som jag gjorde till Elin & Jonas
och Frida & Gustav,
till deras stora dag den 11/8 2012
Man bara önskar de allt gott i livet och att vara rädda om varandra...


så firade jag min födelsedag den 13.de som vanligt.och sedan fick jag åka in
på nus efter att ha haft ont i magen ca 14 dagar
och det blev inga roliga besked jag fick, har cancer på ena njuren
och det har spridigt sej.
så nu är det bara att vänta på op och om det blir cellgifts behandling
eller strålning.
men jag måste klara detta både för min egen skull
och mina barn och barnbarn,
Jag måste fokusera på mej själv nu,och det är jag inte van vid
Stellan och barnen har alltid gått först..
så var rädda om varandra på en sekund förändras allt
igen...






2 kommentarer:

  1. Älskar dig världens bästa mamma!
    Klart du ska fixa de här.. finns inget annat!
    Love

    SvaraRadera
  2. Hej Birgitha!
    Jag känner inte dig personligen, men känner din dotter och brukar även läsa din blogg ibland. Jag vet att du är en kvinna som fått genomgå mycket i ditt liv, men trots detta är du stark och sprider en enorm kärlek och värme till dina nära och kära. Låt nu dom ta hand om dig och följa dig på din resa. Med din egen inre styrka och deras kärlek så kommer du att klara detta!

    *styrkekram*
    Lotta

    SvaraRadera

Jag blir glad av kommentarer Kram//Birgitha